Apple tiek piespiesti ES teritorijā dot 2 gadu garantijas termiņu

Posted by:     Tags:      Posted date:  April 2, 2012  |  3 Comments




Visiem labi zināmā kompānija Apple līdz šim ir cītīgi centusies ierobežot savu lietotāju tiesības līdz pēdējam, lai tik varētu vārīties līdz maksimumam. Šajā kategorijā ietilpst “apgraizītas” OS versijas vecākiem produktiem, neiespējamība mainīt iebūvētās atmiņas apjomu iPad un iPhone, neiespējamība mainīt bateriju, mobilo operatoru utt. utjp.

Tomēr ja uz to visu, aklas mīlestības un muļķīgas pielūgšanas vārdā, piever acis, tad uz 1 gada garantiju gan tā sāpe tāda lielāka. Ja jau Apple prasa visaugstāko cenu par saviem produktiem, kamdēļ tad nevarētu parūpēties, lai tas nosprāgušais iPhone vai iPad nebūtu pēc gada jāizmet laukā.

Šajā sakarā, uzkarsušie eiropieši vērsās atbildīgajās instancēs ar kaudzēm sūdzību un Eiropas patērētāju aizsardzības komisija piedzīna no Apple 900 000 eiro lielu sāpju naudu par patērētāju maldināšanu un mēģināšanu viņiem iesmērēt savu AppleCare plan (garantijas paplašinājumu no viena uz diviem gadiem) par maksu. Tiesa gan šis pasākums nav novedis ne pie kādiem turpmākiem Apple zaudējumiem vai izmaiņām viņu garantijas politikā, jo šamie vienkārši ielikuši savos garantijas notiekumos punktu, ka patērētājs ES valstīs var iet pie pārdevēja un piedzīt papildus garantiju, kas kopsummā dod 2 gadus.

Interesanti gan, cik ilgi tad mazumtirgotāji ies ciest zaudējumus remontējot Apple produkciju uz sava rēķina? Vai nav laiks cītīgāk ķerties pie Samsung produkcijas tirdzniecības?