Google zaudē apmeklējumu Facebook un Twitter.

Ievietoja:     Birkas:  , ,     Pievienots:  February 8, 2012  |  One Comment

Bijušais Google darbinieks Steffords Massijs apgalvo, ka apmeklētāji pakāpeniski samazina savus interneta lapu meklējumus Google un līdzīgos meklētājos par labu informācijas meklēšanai sociālajos portālos, tādos kā Facebook un Twitter. Lielākoties tas notiek pateicoties citu cilvēku ieteikumiem, komentāriem u.c. datubāziskām sasaistēm, kas ļauj vieglāk noorientēties interneta plašumos.

Arī pašas interneta lapas kļūst arvien mazāk apmeklētas, priekšroku dodot vienkāršai parakstīšanās ar “Like” vai “Follow” funkcijām, un pēc tam cītīgai ienākošās jaunumu plūsmas pārlūkošanai.

Google tas viss esot skaidrs, tamdēļ viņi cīnās, cīnās, cīnās, bet nekādi īsti nevar izcīnīt to, ko Ēriks Šmits paspējis veiksmīgi palaist garām.

Patērētājam varu ieteikt sākt pamazām savas Google akcijas uzsist gaisā, kamēr kāds vēl vispār tur ko meklē, un ar skubu iegādāties Facebook akcijas. Jo IPO vairs nav aiz kalniem, un, kas palaidīs garām, kodīs pirkstos!

Comment for Google zaudē apmeklējumu Facebook un Twitter.

Vitālijs Sikuriņecs

Kāda jēga soc tīklos meklēt info? Arī google ne vienmēr dod pareizo info. Vispareizākais ielogoties savas augstskolas i-sistēmā un pameklēt normālās biblenēs, kur ir 100% pareiza informācija, vismaz no mācību iestādes viedokļa un tas nozīmē vismaz akurāti diplomdarbi.