AMD: DirectX bremzē attīstību

Ievietoja:     Birkas:  , , ,     Pievienots:  March 21, 2011  |  One Comment

AMD uzskata, ka pašlaik ir neatbilstoša situācija starp to grafiku kādu spēj attēlot PC un spēļu konsoles, jo PC resursi ir krietni pārāki par konsolēm, bet rezultāti izpaliek. Neskatoties uz to, ka videokaršu ražotājam ir lieliskas attiecības ar Microsoft, Richard Huddy, AMD attiecību speciālists starp izstrādātājiem un GPU nodaļu, vaino tieši viņus.

„Ir jocīgi, ka jaudīgākajās videokartēs mums ir vismaz 10 reizes vairāk zirgspēku nekā Xbox 360 vai PS3, bet ir skaidri redzams, ka spēles neizskatās 10 reizes labāk. Lielā mērā tas ir DirectX dēļ”. Huddy apgalvo, ka visbiežāk no spēļu izstrādātājiem ir pieprasījums atteikties no DirectX API.

„Sniedzot iespēju piekļūt dzelžiem zemā līmenī, dotu spēļu izstrādātājiem jaunām inovācijām. Šāds attīstības scenārijs izdarīs spiedienu uz Microsoft – par to šaubu nav.” Attiecīgi AMD izstrādātājiem piedāvā alternatīvu no dzelžu puses, un izstrādātāji esot ar visām rokām par.

Manuprāt, tas nav nekāds pārsteigums, vienīgais iemesls kādēļ šis viedoklis ir atbalsojies skaļāk, jo gandrīz vienlaicīgi AMD paziņojumam John Carmack, id Software dibinātājs, apgalvo, ka DirectX ir labāks par OpenGL.

AMD gan neko nepiemin par OpenGL, tomēr ir skaidri redzams, ka AMD nav runājis ar id Software, kuriem ir liela nozīme spēļu industrijā.

Comment for AMD: DirectX bremzē attīstību

Celerons

ID vairs nav liela loma spēļu industrijā, bet viņi paliek leģendas.